منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 399
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عليرضا
جمعه 11 دی 1394

 اصولگرایان خطر پیروزی اصلاح‌طلبان را احساس کرده‌اند

یحیی آل اسحاق در گفت و گو با روزنامه آرمان گفته: جریان اصولگرایی از طیف‌های مختلفی تشکیل شده است. ابتدای این جریان از طیف‌های معتدل و سنتی آغاز می‌شود و در انتها به طیف‌های تندرو و رادیکال می‌رسد. به همین دلیل جمع کردن همه این طیف‌ها زیر یک چتر واحد کار ساده و راحتی نیست و نیازمند درایت و تدبیر است. نکته مهم در این زمینه اینکه اصولگرایان خطر رقیب سیاسی خود را احساس کرده‌اند و متوجه شده‌اند که اصلاح‌طلبان برای تصاحب ۲۰۰ کرسی مجلس خیز برداشته‌اند و در این زمینه از تمام توان خود استفاده خواهند کرد. در نتیجه از تهدید رقیب برای خود فرصت‌سازی کرده‌اند. هر چه خطر پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات بیشتر باشد به همان نسبت اصولگرایان مجبور خواهند بود به وحدت و استراتژی واحد نزدیک‌تر شوند. عدم حضور علی لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان به دلیل حضور جبهه پایداری در این ائتلاف بود و ما مشاهده کردیم که در بین طیف‌های مختلف اصولگرایی صد و هشتاد درجه اختلاف وجود دارد. با تمام اوصاف در شرایط کنونی اصولگرایان به ساختار وحدت دست پیدا کرده‌اند. تلاش‌های سه آیت‌ا… برای اجماع اصولگرایان به همراه جلسات هم اندیشی اصولگرایان و تشکیل گروه بیست و جلسه چهار نفره لاریجانی، ولایتی، مقتدایی و ناطق نوری همگی سبب رسیدن اصولگرایان به یک چارچوب و ساختار مناسب انتخاباتی شده است. آقای لاریجانی با تشکیل جلسه چهار نفره تلاش کرد فضای آینده را برای جریان اصولگرایی ترسیم کند که در آینده فضای اعتدالی بر کشور حاکم خواهد بود. تشخیص ایشان نیز صحیح و منطقی بود و با دوراندیشی صورت گرفت.

ترقی: سید حسن خمینی را فراجناحی نمی دانم

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با نواندیش اظهار کرد: نظر شخص من این است که ایشان درراستای حضورخود دراین عرصه ریسک بزرگی انجام داده اند و حضور ایشان دراین شرایط مسوولیت سنگینی را بر دوششان خواهد گذاشت که آن حفظ جایگاه حضرت امام است.وی ادامه داد: اگر رای ایشان رای مناسب و بالایی نباشد تجزیه و تحلیل دشمنان و بیگانگان و مخالفان نظام نسبت به او، موجب تضعیف جایگاه حضرت امام در جامعه خواهد شد و این موضوع به طورطبیعی به جایگاه حضرت امام ضربه خواهد زد.ترقی اظهار کرد: اگر ایشان بخواهند جایگاه امام درجامعه حفظ شود باید به لحاظ موضع گیری ها و ارتباطات سیاسی به گونه ای عمل کنند که همه طیف های موجود در جامعه رفتار و کردار و مواضع ایشان را بپسندند و ایشان را فراجناحی تلقی کنند درحالی که هم اکنون اینچنین نیست و ایشان درطیف اصلاح طلبان بیشتر مطرح هستند و دورو بری های ایشان بیشترازآن طیف هستند .این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با نفی فراجناحی بودن سید حسن خمینی اظهار کرد: علی رغم اینکه ایشان خودشان را مستقل می دانند اما رفتار و ارتباطاتی که داشته اند مستقل بودن ایشان را نشان نمی دهد و همین موضوع در آراء مردم اثر می گذارد واین روند به نفع جایگاه حضرت امام نخواهد بود.

انشاءالله به ياري خدا وهمت ملت عزيز 24 خرداد ديگري در راه خواهد بود 

شیعه به تولّی اَر مُسلَّم گردد........با رکن تبرّی است که محکم گردد یافاطمه! لعن قاتلت روزی ماست..........یا رب نکند که رزق ما کم گردد

:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: اصلاح طلب , اصولگرا , انتخابات , حسن خميني ,
:: بازدید از این مطلب : 10372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عليرضا
سه شنبه 8 دی 1394

 ميلاد حضرت محمد (ص) وامام جعفر صادق (ع) مبارك باد 

 

حضرت محمد (ص) در عام الفیل به سال 570 میلادی در روز جمعه 17 ربیع الاول قدم به عرصه این جهان خاکی نهاد و با وجودش عالمی را از جهل و گمراهی نجات بخشید. او عرش نشینی بود که با فرش نشینان همراه گشت تا آنان را هم با خود به عرش ببرد.

ز احمد تا احد یک میم فرق است

جهانی اندر این یک میم غرق است

 

 

شیعه به تولّی اَر مُسلَّم گردد........با رکن تبرّی است که محکم گردد یافاطمه! لعن قاتلت روزی ماست..........یا رب نکند که رزق ما کم گردد

:: موضوعات مرتبط: مذهبي , ,
:: برچسب‌ها: محمد , امام جعفر , ميلاد ,
:: بازدید از این مطلب : 7021
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : عليرضا
پنج شنبه 3 دی 1394

 

موسوی لاری در یزد: اجتهاد سیدحسن را آیت الله وحید خراسانی تایید کرده است

استان‌ها > یزد - وزیر اسبق کشور گفت: سیدحسن خمینی امید آینده حوزه علمیه است و اجتهاد او را آیت ا... العظمی وحید تایید کرده است.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالواحد موسوی لاری دوشنبه شب در مراسم سخنرانی در دانشگاه یزد که به همت تشکل دانشجویی توسعه و اعتدال برگزار شد، گفت: ما اصلاح طلبان معتقدیم کارنامه‌مان در اقتصاد موفق بوده، در سیاست خارجی دشمنی‌ها را کم کرده‌ایم و دوستان را بیشتر کرده‌ایم و سرمایه گذاری‌های خارجی جذب کرده‌ایم که علت آن به کارگیری روش‌های صحیح اصلاح طلبانه است.

نایب رییس شورای عالی اصلاح طلبان با اشاره به اختلاف سلیقه‌های دو جناح سیاسی اصلاح طلبان و اصول گرایان، گفت: از سال ۶۶ تاکنون این دو جریان خود را نشان داده‌اند، دولت‌های سازندگی، اصلاحات، اصول گرا و اعتدال برسر کار امده‌اند و هرکدام راه خود را رفته‌اند و کارنامه هر کدام هم مشخص است. 
وی ادامه داد: در دولت اصلاحات شاهد رشد شاخص‌های اقتصادی کشور بودیم، اما در دولت اصولگرایان که نفت با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش رفت و درآمد نفتی معادل یک قرن تجربه شد، چه نتایجی بدست آمده است؟

وزیر کشور دولت اصلاحات با اشاره به تاکید دولت اصلاحات بر مردمسالاری، گفت: در بحث نهادهای مدنی که قانون اساسی به آن تاکید زیادی دارد، در دولت اصلاحات شاهد رشد آن‌ها بودیم. همچنین در دولت اصلاحات قانون تشکیل شورا‌ها اجرایی شد، قانونی که بسیاری اجرای آن را غیرممکن می‌دانستند اما دولت با نگاه ترویج مردمسالاری در همه لایه‌های اجتماعی آن را اجرا کرد و به آن افتخار می‌کند.
وی ادامه داد: کارنامه همه جریانات سیاسی و دولت‌ها مشخص است اما برخی وقتی کم می‌آورند و حرفی برای گفتن ندارند به روش‌های بدون منطق روی می‌آورند، در این شرایط دانشجویان باید فضای ارائه تفکرات و اندیشه‌ها را فراهم کنند.


او با اشاره به نقش دانشجویان در تحولات سیاسی اظهار داشت: جنبش دانشجویی همواره در تحولات پیشرو و اثرگذار بوده‌اند، هرچند در زمان‌های مختلف میزان اثرگذاری آن‌ها کم و زیاد شده است. از دانشجویان تقاضا می‌کنم انتخابات را به فضای تضارب آرا تبدیل کنند.


وی در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال ردصلاحیت اصلاح طلبان، گفت: قانون اساسی کشور تکلیف همگان را روشن کرده است و دستگاه‌های نظارتی باید قانون رامدنظر قرار دهند، به حق الناس بودن انتخابات توجه کنند و حب وبغض‌ها را در کارشان دخیل نکنند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: مردم، داور عرصه انتخابات هستند اما اگر بدانند رای آن‌ها در انتخبات تاثیری ندارد، دلسرد می‌شوند و شرکت نمی‌کنند.

او در پایان در خصوص سوالی پیرامون درجه علمی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: یکی از قوی‌ترین کرسی‌های درس خارج فقه توسط سیدحسن خمینی اداره می‌شود و مراجع بزرگ تقلید از جمله آیت الله وحید خراسانی اجتهاد ایشان را تایید کرده‌اند.

موسوی لاری گفت: سیدحسن امید آینده حوزه علمیه است.

گفتنی است در پایان این مراسم برخی دانشجویان جریان خاص قصد داشتند نظم پرسش و پاسخ که پس از ایراد سخنرانی درحال انجام بود را بهم بزنند که با تدبیر مسئولان حراست دانشگاه در این کار ناکام ماندند.

سخنرانی در جمع حامیان دولت و اصلاح طلبان

موسوی لاری همچنین پیش از این جلسه در جمع حامیان دولت و اصلاح طلبان حضور یافت و به تشریح استراتژی این طیف سیاسی در دو انتخابات پیش رو پرداخت. 

شیعه به تولّی اَر مُسلَّم گردد........با رکن تبرّی است که محکم گردد یافاطمه! لعن قاتلت روزی ماست..........یا رب نکند که رزق ما کم گردد

:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: موسوي , انتخابات , خميني ,
:: بازدید از این مطلب : 16563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
عشق = سيد محمد خاتمي
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه